Mogelijkheden

Administratie

Startersbegeleiding en verwerken administratie
  • startersbegeleiding
  • opzetten administratie
  • digitale koppelingen zoals de automatische bankkoppeling
  • verwerken en controle volledige administratie
  • aangifte omzetbelasting (BTW)
  • aangifte intracommunautaire leveringen ICP)
  • tussentijdse cijfers en managementrapportages
  • salarisadministratie
  • Twinfield gecertificeerd, maar wij werken ook met Exact

  • eigen klantenportaal voor digitale goedkeuring van alle aangiften!

Als starter loop je tegen zoveel vragen en twijfels aan. Wat moet ik allemaal regelen, hoe ik moet ik dit doen en maak ik wel optimaal gebruik van alle mogelijkheden? Wij beantwoorden al je vragen en helpen je bij het opzetten en tijdig verwerken van de administratie en alle bijbehorende fiscale aangiften.

Maar ook als je al langer actief bent als ZZP'er, samen met een partner eigenaar bent van een VOF of DGA bent van één of meerdere BV's kan Daily Services helpen om de administratie efficiënter te maken. Waar mogelijk maken we automatische koppelingen om de administratie volledig digitaal te verwerken. Wij maken hierbij gebruik van professionele software zoals deze ook door de grotere kantoren gebruikt worden, maar dan optimaal ingericht waardoor onze tarieven laag blijven. Wij zitten niet stil, blijven innovatief met onze oplossingen en hierdoor zijn grote voordelen te behalen! Dit scheelt niet alleen veel tijd met de verwerking en in de kosten van de administratie, maar dit scheelt ook veel frustraties. Facturen raken niet zoek en door onze jarenlange ervaring is je administratie geen vervelende klus, maar in vertrouwde handen.

Jaarwerk

Jaarrekening, aangiftes en deponeren KVK
  • opstellen jaarrekening
  • notulen Algemene Vergadering van Aandeelhouders (AVA)
  • deponeren publicatiestukken Kamer van Koophandel (KVK)
  • aangifte vennootschapsbelasting
  • aangifte inkomstenbelasting

  • eigen klantenportaal voor digitale goedkeuring van alle aangiften en de jaarrekening!
Wij verwerken niet alleen de volledige administratie, maar stellen ook de jaarrekening op. Voor veel ondernemers is dit helemaal niet verplicht, maar toch maakt dit bewust onderdeel uit van onze standaard dienstverlening. Deze jaarrekening is niet alleen voor de ondernemer een professioneel naslagwerk, maar ook een vereiste voor bijvoorbeeld het aanvragen van een hypotheek.  Als we het doen, doen we het goed terwijl dit echt geen onnodig hoge kosten met zich meebrengt.

Uiteraard zijn wij op de hoogte van alle actuele fiscale ontwikkelingen waardoor wij met toepassing van de beschikbare mogelijkheden ook de aangifte inkomstenbelasting en/of aangifte vennootschapsbelasting optimaal kunnen indienen. Dit doen wij met onze eigen software en ook deze aangiften worden vervolgens als professioneel naslagwerk aangeboden.

Voor BV's stellen we niet alleen de jaarrekening op, maar verzorgen we ook de notulen van de Algemene Vergadering van Aandeelhouders (AVA) en deponeren wij middels onze professionele software via Standard Business Reporting (SBR) ook de jaarrekening bij de Kamer van Koophandel (KVK). Allemaal wettelijk verplicht en hiermee wordt voldaan aan de actuele wet- en regelgeving.

Overige mogelijkheden

Tijdelijke ondersteuning en detachering
  • debiteurenbeheer
  • crediteurenbeheer
  • financieel en fiscaal advies
  • tijdelijke ondersteuning (detacheringsopdrachten)
  • particuliere aangifte inkomstenbelasting
  • overige fiscale aangiften

  • neem gerust contact met ons op als je op zoek bent naar andere mogelijkheden en oplossingen
Naast alle reguliere administratieve en fiscale werkzaamheden kunnen wij nog veel meer!

De administratie kan dankzij de automatische koppelingen op ieder moment worden bijgewerkt en daardoor kunnen wij ook het debiteurenbeheer op op ons nemen. Herinneren, aanmanen en als het echt niet anders kan geven wij (in overleg) de vordering uit handen aan een incassobureau. 

Ook de crediteurenbetalingen kunnen wij automatiseren, al dan niet na goedkeuring van facturen door budgethouders/autorisatoren middels ons digitaal factuurverwerkingssysteem. Geen handmatige betalingen meer (met grote kans op fouten), maar volledig geautomatiseerd de betalingen klaarzetten in je eigen banksysteem. Snel, veilig en efficient. Betalen is nooit leuk, maar al helemaal niet als dit allemaal handmatig moet gebeuren. Bij een kleine administratie is dit vaak geen probleem, maar als de aantallen te betalen facturen per week toenemen is dit niet meer van deze tijd.

Financieel en fiscaal advies is vanzelfsprekend. Niet alleen op verzoek, maar ook ongevraagd op het moment dat wij zien dat er voordelen te behalen zijn. Wij denken graag mee om optimaal te profiteren van alle mogelijkheden.

Ondersteuning (voor korte of lange duur) nodig binnen je bedrijf? Daily Services kan helpen om de administratie weer op orde te krijgen, we zijn er voor ondersteuning bij de te verrichten werkzaamheden bij ziekte en/of langdurig verlof van werknemers of als er andere redenen zijn om tijdelijk voor korte of lange duur onze expertise in te schakelen.

Wij zijn er niet alleen voor de ondernemer, maar ook zonder onderneming kunnen wij de aangifte inkomstenbelasting voor je verzorgen. Wij komen hiervoor bij je thuis en maken gebruik van dezelfde professionele software als waar wij de aangiften voor ondernemers mee opstellen en indienen. Dus ook al heb je geen onderneming, wij verzorgen je aangifte inclusief een professioneel naslagwerk!
Share by: